خراسان جنوبي ميزبان نائب رئيس دفتر سياسي حزب الله لبنان

خراسان جنوبی میزبان نائب رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي گفت: در ماه آينده به مناسبت ايام بصيرت و مقاومت خراسان جنوبي ميزبان نائب رئيس دفتر سياسي حزب الله لبنان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی (۶ آذر) در دیدار با فرماندار زیرکوه اظهار داشت: نزدیک به ۷۶۰ کانون در خراسان جنوبی در حال حاضر فعالیت می کند که بعد از بسیج، کم هزینه ترین و مردمی ترین نهاد فرهنگی کشور است.

وی در خصوص تمرکززدایی فرهنگی عنوان کرد: تلاش کردیم تا همه شهرهای استان را درگیر برنامه های فرهنگی کنیم و در کارهای فرهنگی سه پیوست اجتماعی، فرهنگی و امنیتی را مد نظر قرار دهیم.

حجت الاسلام محقی با تاکید بر اینکه در مجموعه ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی به دنبال نقطه زنی فرهنگی هستیم، گفت: از  ۲۶ تا ۲۸ آذرماه میزبان خانم شجره، بانوی تازه مسلمان شده مکزیکی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ماه آینده به مناسبت ایام بصیرت و مقاومت نیز خراسان جنوبی میزبان نائب رئیس دفتر سیاسی حزب الله لبنان خواهیم بود و به دنبال اجرای این نوع برنامه ها در مساجد هستیم تا مساجد زنده شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به فعالیت های اجتماعی ستاد اشاره کرد و افزود: در این راستا قرارگاه مساجد الگوسازی بنیاد احسان را در استان راه اندازی کرده ایم و هر دو ماه، حدود ۷۰۰ بسته معیشتی توسط کانون ها توزیع می شود.