کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حلقه وصل مردم و مسئولان

کانون های فرهنگی هنری مساجد حلقه وصل مردم و مسئولان

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲
غيرتي با اشاره به اينکه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد حلقه وصلي بين مردم و نهادهاي فرهنگي کشور هستند، گفت: اگر به اين شهرستان در حوزه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد توجه شود قطعا اتفاقات خوبي در زيرکوه رقم خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی (۶ آذر) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های مساجد، از جمله نهادهای فرهنگی هستند که در نقاط مختلف روستایی و شهری اقدامات فرهنگی خوبی انجام می دهد.

فرماندار زیرکوه در ادامه گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از سرشاخه های شبکه فرهنگی کشور محسوب می شود مادامی که حمایت شوند و پویا باشند و مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، خودجوش و مردمی است، افزود: باید هدف گذاری مناسبی در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گیرد و به دلیل تاثیرگذاری بالای آن باید تقویت شوند.

غیرتی عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی جهت انجام کارهای فرهنگی و به خصوص اهداف مساجد هستند و باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند و فعالیت های آنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

فرماندار زیرکوه با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حلقه وصلی بین مردم و نهادهای فرهنگی کشور هستند، ادامه داد: کانون های مساجد باید پویا شوند چرا که از مهم ترین نهادهای فرهنگی هستند که می توانند در نقاط دوردست کارهای خوب فرهنگی انجام دهند.

غیرتی با اشاره به اینکه شهرستان زیرکوه یک شهرستان فرهنگی و مذهبی است، گفت: اگر به این شهرستان در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه شود قطعا اتفاقات خوبی در زیرکوه رقم خواهد خورد و سال گذشته هم اعتبارات خوبی برای بحث های فرهنگی و مذهبی در نظر گرفتیم و معتقد هستیم که حوزه های فرهنگی باید حمایت شوند و امیدواریم کانون های مساجد در زیرکوه احیا شود.