نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در خرامه به میزبانی کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در خرامه به میزبانی کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۸
نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد خرامه به میزبانی کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد خرامه به میزبانی کانون مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد.
 

«مصطفی دهقانی» در این نشست که امروز (چهارشنبه 4 دی) با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان برگزار شده بود، گفت: در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی با حضور مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس برگزار می شود.

 

رابط استانی شهرستان خرامه در طرح ملی «فهما» افزود: در قالب این طرح کشوری ضمن بهره مندی کانون های مساجد از سرانه در برابر امتیازاتی که برای ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» کسب می کنند، مورد ارزیابی نیز قرار می گیرند.

 

براساس این گزارش، «رضا باقری» نیز با تبیین اهداف برگزاری طرح ملی فهما، تاکید کرد: اقدام مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد.

 

کارشناس مسئول توسعه منابع و پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس بر همکاری همه کانون های مساجد استان در ثبت اطلاعات و فعالیت ها تاکید کرد و گفت: ملاک اختصاص بودجه به کانون ها سامانه بچه های مسجد است.

 

خاطرنشان می شود؛ در این نشست مدیران کانون های خرامه با چگونگی ثبت اطلاعات کانون و اعضا و همچنین یبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» آشنا شدند. 

 

 

پایان پیام/ 130