مسجد جامع جهرم میزبان شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس

مسجد جامع جهرم میزبان شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۸
شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد جهرم به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، شانزدهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس با حضور مدیران و رابطان کانون های مساجد جهرم به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

 

«رضا نیکجو» در این نشست گفت: طرح ملی «فهما» با مشارکت و رقابت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال برگزاری است و همه کانون ها در تلاش هستند تا با کسب امتیازات بیشتر سرانه بیشتری هم جدب کنند.
 

رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان جهرم با تشریح اهداف و ابعاد برگزاری این طرح ملی پرداخت و خاطرنشان کرد: ثبت اطلاعات و فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» باعث می شود که مجموع امتیازات استان هم افزایش پیدا کند و در کشور به جایگاه خوبی برسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم خواستار همکاری جدی کانون ها در ثبت اطلاعات اعضا و ارکان کانون در سامانه «بچه های مسجد» شد و آموزش های لازم  چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری و اخبار در این سامانه را ارائه کرد.

 

خاطرنشان می شود، در راستای اجرای طرح ملی «فهما»، نشست های آموزشی و توجیهی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون ها در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130