فعالان خراسان جنوبي به کنگره ملي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران اعزام مي شوند

فعالان خراسان جنوبی به کنگره ملی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران اعزام می شوند

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲
مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي از اعزام ۱۰ نفر از مديران کانون کانون هاي تخصصي خواهران به کنگره ملي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران در تهران خبر داد.

حجت الاسلام علی محقی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ازخراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و ضرورت نقش پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب، راه اندازی کانون های فرهنگی هنری تخصصی بانوان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران کانون های تخصصی خواهران استان گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح توانمندی خواهران عضو کانون های مساجد از طریق آموزش علمی، هدفمند و روزآمد و با هدف الگوسازی انتقال تجربیات و توانمندسازی این مدیران همزمان با ۹ آذر با شرکت ۲۴ نفر در بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در ادامه این جلسات آموزشی، کنگره ملی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران از سراسر کشور همزمان با ۲۱ آذرماه در تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام محقی از شرکت ۹ نفر از مدیران و فعالان کانون های تخصصی خواهران خراسان جنوبی در این کنگره خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر ۳۹ باب کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.