حضور مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان ايلام درگنگره بانوان مساجد کشور

حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران استان ایلام درگنگره بانوان مساجد کشور

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام و المسلمين علي چراغي پور، از شرکت8 نفر از مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان ايلام در کنگره بانوان مسجدي سراسر کشور خبر داد.

                                                                                                                                                                                                   حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، با بیان این مطلب به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، گفت: کنگره بانوان فعال مساجد کشور با حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران 21 آذر ماه با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار وحدت تهران برگزار می شود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه این دوره با حضور سخنرانان برجسته کشوری و با هدف آشنایی با راهبرد های مدیریت فرهنگی و مبانی کار تشکیلاتی و تبیین جایگاه و وظایف زن تراز انقلاب اسلامی، ضرورت نقش پذیری اجتماعی زنان در گام دوم انقلاب و بایسته های حوزه زنان و خانواده  در کانون های مساجد برگزار می شود .

 

وی، در ادامه با تاکید بر نقش و تأثیر مهم تربیتی زن در خانواده و اجتماع، اظهارکرد: رشد علمی و فرهنگی زنان در جامعهامروز از  اهمیت بسیاری برخوردار است .

 

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، با بیان اینکه کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی ،  نقش موثری در ترویج ارزش های دینی دارند خاطر نشان کرد: مطمئنا حضور زنان در این پایگاهها  نیز می تواند در تربیت نسل دینی موثر باشد .