برنامه‌هاي فرهنگي دولت در کردستان با محوريت مساجد برگزار شود

برنامه‌های فرهنگی دولت در کردستان با محوریت مساجد برگزار شود

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲
استاندار کردستان در ديدار با مدير ستاد کانون هاي مساجد استان گفت: برنامه‌هاي فرهنگي دولت در کردستان که يک استان فرهنگي است، بايد با محوريت مساجد برگزار شود و کانون‌هاي مساجد در اين زمينه نقش آفرين هستند.
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» یکشنبه (19 آذر) در دیدار با مدیر این ستاد اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و برگزاری برنامه‌های فرهنگی باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی پیش برود.

وی مساجد و کانون‌های فعال آن را ظرفیتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خواند و بر حمایت از کانون‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی دولت با محوریت مساجد تاکید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش ۸ ماهه سال جاری مسائل، درخواست‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی ستاد کانون‌های مساجد استان را اعلام کرد.

بهزاد کیامهر، همچنین گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام ستاد و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد ارائه و برای همکاری با مجموعه استانداری اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت مساجد بی‌نظیر است، اظهار کرد: امیدواریم با نگاه حمایتی استاندار مساجد استان پررونق شده و اقدامات ارزشمندی را در زمینه اعتلای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد شاهد باشیم.