برگزاري نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامي

برگزاری نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲
نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفاف اسلامي با هدف مقابله با آسيب هاي بي حجابي و بي عفتي ميان نوجوانان و ارائه راهکارهاي عملي جهت برخورد با عوامل بي حجابي در خانواده ها به همت کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) مسجد حضرت زينب (س) پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست «عفت همه جانبه» با موضوع حجات و عفت اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد حضرت زینب (س) پاکدشت برگزار شد.

این نشست با هدف مقابله با آسیب های بی حجابی و بی عفتی میان نوجوانان و ارائه راهکارهای عملی جهت برخورد با عوامل بی حجابی در خانواده ها با حضور پرشور بانوان منطقه برگزار شد.

نهادینه سازی باورهای دینی در وجود فرزندان با انجام دستورها و سفارش های تربیتی رهبران دینی؛ جهت دهی به نگرش ها و گرایش های کودکان و اعضای خانواده به وسیله پدر و مادر؛ تقویت بافت های مثبت فکری فرزندان نسبت به باورهای موجود؛ پدید آوردن نظام سالم اعتقادی برای فرزندان و دیگر اعضای خانواده با گسترش فرهنگ مطالعه و گفت وگوی علمی از جمله مباحثی بود که جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در این نشست مطرح شد.

پایان پیام/