مديران کانون هاي تخصصي خواهران البرز مهمان کنگره ملي در تهران شدند

مدیران کانون های تخصصی خواهران البرز مهمان کنگره ملی در تهران شدند

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲
گروهي اعم از 26 خواهر فعال به عنوان مديرکانون هاي تخصصي خواهران در سطح مساجد استان البرز که از مجوز کانون تخصصي خواهران بهره مندي شدند فعاليت خود را به شکل رسمي آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، گروهی اعم از 26 خواهر فعال به عنوان مدیرکانون های تخصصی خواهران در سطح مساجد استان البرز که از مجوز کانون تخصصی خواهران بهره مندی شدند فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کردند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: این گروه از خواهران با حضور در کنگره ملی در تهران که روز سه شنبه 21 آذر در تالار وحدت برپا شد با بهره مندی از سخنان مسئولان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اهمیت جایگاه بانوان نسبت به اهمیت راه اندازی کانون تخصصی خواهران آشنا شدند.

 

وی توضیح داد: در حال حاضر 26 کانون تخصصی ویژه خواهران در سطح مساجد استان البرز راه اندازی شده است که هفته گذشته نیز طی یک نشست کارگاهی با حضور اساتید نسبت به رویکرد مبنایی این طرح توضیحات اجمالی ارائه شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: اولویت و زیرساخت اصلی به منظور برپایی اجرای طرح کانون تخصصی خواهران مبتنی بر تبیین الگوی سوم زن ایرانی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.