مسجد محور مبنايي فعاليت هاي اثرگذار اجتماعي است

مسجد محور مبنایی فعالیت های اثرگذار اجتماعی است

تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲
يکي از مديران کانون تخصصي خواهران استان البرز با اشاره به اهميت نقش و ضرورت حضور بانوان در عرصه هاي اجتماعي گفت: مسجد محور مبنايي فعاليت هاي اجتماعي است و زنان در اين جريان نقش محوري و جريان سازي دارند.

زهره حیدری در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جریان اعزام به کنگره ملی کانون های تخصصی خواهران که روز سه شنبه در تالار وحدت تهران برپا شد گفت: مسجد محور مبنایی و شاخص در جریان فعالیت های اجتماعی است.

 

مدیر کانون تخصصی خواهران استان البرز افزود: اثرگذاری کار مسجدی متناسب با اهمیت ساز و کار اجرایی ایجاب می کند تا بیش از همیشه با توجه به ارزش های فرهنگی و باورهای ایمانی کار گروهی و تشکیلاتی اثرگذار انجام شود.

 

به گفته وی، رویکرد ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بسط و جریان بخشی نسبت به رشد و تعالی کانون های تخصصی بانوان قابل تقدیر است و انتظار می رود به زودی شاهد تحول برنامه ریزی در این عرصه باشیم.

 

این مدیر کانون تخصصی خواهران استان البرز خاطرنشان کرد: کار مسجدی یعنی کاری برگرفته از ارزش های و باورهای ایمانی که در جریان خود امکان تحقق و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و الگوی سوم زن را به همراه داشته باشد.