برگزاري دوره جامع زيست و کسب و کار‌مجازي ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد مشهد

برگزاری دوره جامع زیست و کسب و کار‌مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام افکار از برگزاري دوره جامع زيست و کسب و کار‌ مجازي ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد این استان  از برگزاری دوره جامع زیست و کسب و کار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز نوجوانان و جوانان آشنایی با فضای مجازی، مخاطرات و فرصت های آن برای استفاده بهینه از فضای مجازی است، اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر اعضای کانون های مساجد با این مسئله یک دوره آموزشی با عنوان «دوره جامع زیست و کسب وکار‌مجازی» با همکاری فرهنگ سرای انقلاب شهرداری مشهد و همچنین دفتر خبرگزاری شبستان در استان طراحی و اجرا می شود.

 

حجت الاسلام افکارضمن تشریح این رویداد آموزشی یک روزه گت: این دوره شامل کارگاه آموزش روش های کسب درآمد از طریق تلفن همراه؛ کارگاه آموزش کانال‌داری شامل کارآفرینی در شبکه های اجتماعی، شیوه عضوگیری و ارتقای کانال و پیج، مدیریت پیج و کانال، تولید و بارگذاری محتوا؛ کارگاه آموزش تولید محتوا ویژه شبکه‌های اجتماعی؛ کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه رسانه‌های مجازی و کارگاه آموزش بازاریابی و فروش در شبکه‌های اجتماعی است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در بخش آموزش های ویژه حوزه رسانه نیز کارگاه آموزش ایجاد و مدیریت رسانه های محلی، کارگاه آموزش شهروند خبرنگار مطالبه گر و دوره آموزش سواد رسانه نیز در این دوره جامع دیده شده است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این نشست های انتقال تجربه نیز با حضور فعالان و کارآفرینان موفق فضای مجازی مشهد برای آشنایی بیشتر و انتقال تجربیات فعالان این حوزه برگزار می شود.

 

گفتنی است ؛علاقه مندان برای شرکت در این دوره برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ستاد کانون های فرهنگی هنری استان خراسان رضوی تماس بگیرند.