يادواره شهداي زن با تجليل از دختران فاطمي در کانون فرهنگي هنري ابوذر زنجان برگزارشد

یادواره شهدای زن با تجلیل از دختران فاطمی در کانون فرهنگی هنری ابوذر زنجان برگزارشد

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) يادواره يادواره شهداي زن با تجليل از دختران فاطمي در کانون فرهنگي هنري ابوذر زنجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) در مسجد ابوذر کوی ثمین زنجان در سال 94 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون اقدامات متعددی در راستای ارائه خدمت به اهالی منطقه انجام داده است.

 

مدیر کانون تخصصی خواهران کانون فرهنگی هنری ابوذر با اشاره به رویکرد جدید این کانون در تربیت دختران فاطمی بر مبنای الگوی زن سوم مسلمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نشست های بصیرتی برای دختران عضو کانون برگزار می شود.

 

مه لقا احمدی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای زن را با حضور 700 نفر از بانوان محله در مسجد اجرا کردیم، تصریح کرد: در این مراسم از 6 تن از دختران فاطمی مسجد با اهداء کارت هدیه تجلیل شد.

 

وی ادامه داد: در این یادآوره همخوانی سرود دسته جمعی سلام فاطمه توسط دختران فاطمی اجرا شد و سرکار خانم حسینی به عنوان سخنران و سرکار خانم طاهری به عنوان مداح در مراسم حضور داشتند.

 

احمدی تشرف پرچم امام رضا(ع) در برنامه و عرض ارادات حاضران به ساحت مطهر هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را از دیگر بخش های این یادواره اعلام کرد و گفت: احسان آش یکی از برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که همه ساله در این مسجد انجام می شود.