دوره هاي آموزشي توليد محتوا در مساجد زاهدان

دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان گفت: به صورت پايلوت دوره هاي آموزشي توليد محتوا در تعدادي از مساجد زاهدان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: حجت الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در دومین نشست مقدماتی دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان بیان داشت: قبول دارم که کار فرهنگی بدون بودجه و اعتبار ابتر است، اما می توان به صورت شکسته و بسته آن کار را انجام داد و ما هم در حد توان در خدمت شما هستیم.

 

وی به برگزاری دوره های آموزشی تولید محتوا در مساجد زاهدان اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی تولید محتوا به صورت پایلوت در تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد زاهدان برگزار می شود و این روند در دیگر کانون ها هم استمرار خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در قالب دوره آموزشی تولید محتوا، کار تربیت نیرو انجام می شود، یادآور شد: دوره آموزشی تولید محتوا یک کار جهادی است و بخش نامه برای برگزاری ندارم و کار دلی است، لذا کانون ها بستر برگزاری این دوره های آموزشی را فراهم کنند تا کار تربیت و کادر سازی در کانون های فرهنگی و هنری شکل گیرد.

 

جواد حائری کارشناس مذهبی و فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت: ما چند سالی است که در حوزه تربیت، فعالیت می کنیم و تشکیلاتی داریم که قصد داریم در کانون های فرهنگی و هنری برای کار تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان مربیانی تربیت کنیم.

 

وی با بیان اینکه حوزه فعالیتی کار ما در عرصه های تشکیلاتی نظام مند، تولید محتوا و نرم افزار است، افزود: باید در تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی نگاه تربیتی داشته باشیم.