امنيت و آرامش کشور دستاورد خون پاک شهيدان است

امنیت و آرامش کشور دستاورد خون پاک شهیدان است

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲
چگني نژاد با بيان اينکه امنيت و آرامش امروز دستاورد خون پاک شهيدان است، گفت: تقويت وحدت و همدلي مهم ترين راه صيانت از دستاوردهاي خون شهيدان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در دیدار با خانواده شهید علی محمد دهقانکار، که با حضور حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزتر شد، اظهار داشت:  امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت  خنثی کننده توطئه های دشمنان است، افزود: امنیت و آرامش دو نعمت و موهبتی است که در سایه فرهنگ ایثار وشهادت برای ملت سربلند ایران اسلامی محقق شده است.

 

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت عجین است با روح و جان ملتی آزاده که زیر بار ظلم و ستم نمی رود و بارها این مساله با حضور پرشور در آیین های مختلف اعلام داشته است.



چگنی نژاد تاکید کرد: روحیه ایثار، ولایت مداری، اتحاد و انسجام ملی، دشمنان این ملت را به ستوه آورده و باعث شده تا امروز تمام جبهه کفر و ایادی آنان در برابر ملتی آزاده قد علم کنند اما همه حیله ، دسیسه های جبهه کفر و الحاد نابود شدنی است و آنچه می ماند حقیقت است.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی جامع و در برگیرنده تمام ارزش ها، خوبی ها و زیبایی هاست، اظهار کرد: امروز تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

شهید " علی محمد دهقانکار " از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در  جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت در سال ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد