اهداء کتاب به مدارس استان زنجان

اهداء کتاب به مدارس استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲
اسلامي يکي از رويکردهاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را اهداء کتاب به منظور ترويج فرهنگ کتابخواني و افزايش سرانه مطالعه عنوان کرد و گفت: در همين راستا علاوه بر کتابخانه مساجد، به مدارس نيز کتاب اهداء مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی ۷۵ جلد کتاب به ارزش هشت میلیون تومان به دبیرستان سردار سلیمانی زنجان اهداء شد.

 

وی یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را اهداء کتاب در راستای ترویج کتابخوانی عنوان کرد و افزود: به مناسبت هفته کتاب بیش از یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد و مراکز فرهنگی، مذهبی استان اهدا شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان و مسئولین کتابخانه ها با حضور در مخزن کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با توجه به نیاز های منطقه و محل نسبت به انتخاب و جمع آوری کتب مورد نیاز خود اقدام کردند.

 

اسلامی از اهداء کتاب به مساجد، مجامع و مراکز فرهنگی، مدارس ابتدایی و متوسطه، خانه های قرآن، دانشگاه پیام نور و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: به همین مناسبت کتاب هایی نیز به ائمه جماعت مساجد استان اهداء گردید.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به مخزن کتاب ستاد استان اشاره کرد و افزود: کانون ها با مراجعه به مخزن و جستجو و انتخاب کتب مورد نیاز، در جهت غنی سازی کتابخانه های مساجد زنجان از آن بهره مند می شوند.