اعزام اعضاي کانون کوثر به مناطق عملياتي

اعزام اعضای کانون کوثر به مناطق عملیاتی

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲
جمعي از بانوان عضو کانون فرهنگي هنري کوثر، در قالب اردوي يک روزه از مناطق عملياتي قلاويزان در شهرستان مهران بازديد و با شهدا تجديد ميثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، "نسترن عزیزی" گفت: در این اردوی آموزشی 50 نفر از بانوان و دختران جوان و نوجوان کانون حضور داشتند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی با رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و ترویج سیره آنها از اهداف این اردو بیان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر شهر ایلام ، با بیان اینکه برنامه های گسترده ای در ایام مختلف سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانون برگزار می شود افزود : برپایی یادواره های شهدا ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، حضور هفتگی اعضای کانون در مزار شهدای گمنام استان، قرائت وصیت نامه های شهدا برای اعضای کانون به ویژه کودکان و نوجوانان و تهیه زندگی نامه  شهدای محله، از جمله این برنامه ها است.

 

وی تصریح کرد : در شرایطی که  دشمنان ما با ابزارهای مختلف به دنبال تضعیف روحیه ایثارگری در بین آحاد جامعه بویژه نسل کنونی، هستند تبین و تشریح ارزشهای ایثارگری و شهادت در جامعه  امری لازم و ضروری به نظر می رسد.