بررسي اصول مباني تربيت در دوره تخصصي مديران و فعالان فرهنگي کانون هاي مساجد

بررسی اصول مبانی تربیت در دوره تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲
دوره تخصصي مديران و فعالان فرهنگي کانون هاي مساجد امروز پنجشنبه سي ام آذرماه با حضور حجت الاسلام محمدمهدي الهي منش با موضوع اصول مباني تربيت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ دوره تخصصی مدیران و فعالان فرهنگی کانون های مساجد امروز پنجشنبه سی ام آذرماه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی الهی منش در این دوره سخنانی با موضوع اصول مبانی تربیت ایراد کرد و در ادامه جلسه تبادل نظر و پرسش و پاسخ از سوی شرکت کنندگان صورت گرفت.

درک ضرورت تعلیم و تربیت، به این معنی که هر انسانی باید به تحصیل معرفت و تغییر خود در جهت آن معرفت گام بردارد و مسامحه و سهل انگاری درباره تعلیم و تربیت، موجب نابود شدن استعداد و نیروهای سازنده انسان می شود از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

همچنین مباحثی مانند اینکه تعلیم و تربیت، قانون زندگی و چگونگی رشد و كمال انسان است و موجب می شود تا انسان حق را از باطل تفكیك كند. اگر افراد به نقش حیاتی تعلیم و تربیت در ایجاد آن نوع زندگی كه مبتنی بر حق است، توجه داشته باشند، قطعآ آن را خواهند پذیرفت نیز در این نشست مطرح شد.

دانش افزایی و توانمند سازی فعالین فرهنگی در جبهه جهاد تبیین، افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی و افزایش معرفت و دانش دینی از جمله اهداف برگزاری این دوره می باشد.

پایان پیام/