مديران کانون هاي مساجد اميدوارانه به شيوه هاي نوين جهت جذب نوجوانان در مسجد بپردازند

مدیران کانون های مساجد امیدوارانه به شیوه های نوین جهت جذب نوجوانان در مسجد بپردازند

تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: مديران کانون هاي مساجد اميدوارانه به کارهاي جديد و شيوه هاي نوين جهت افزايش حضور نوجوانان و جوانان در مسجد بپردازند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مرتضی انقانی در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کمیجان که در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام کانون شهید امینی شهرستان کمیجان برگزار شد، گفت: ما موظفیم در میدان عمل ازامکانات موجود در مسجد برای رونق خانه های خدا نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه دهه ای که سپری شد توام با مشکلات اقتصادی بود و حمایت های ستاد از کانون ها کمرنگ شد، افزود: اکنون فصل جدیدی از دولت آغاز شده و لازم است همه با هم کمک کنیم و امیدوارانه به کارهای جدید و شیوه های نوین جهت افزایش حضور نوجوانان و جوانان در مسجد بپردازیم.

وی به استفاده از ابزارهای نو و جذاب برای جلب مخاطب بیشتر در کانون ها سفارش کرد و گفت: برگزاری اجتماعات منسجم و مثمر فایده، ضمن نشان دادن ظرفیت های بچه های مساجد به سایر ارگان ها، سبب جذب حمایت ها از نهادهای مربوطه خواهد شد.

این مقام مسئول به توضیحاتی در خصوص سامانه بچه های مسجد پرداخت و ادامه داد: سامانه گزارش گیری بچه های مسجد محل دیده شدن فعالیت های کانونی است و حمایت های ستاد در قالب فعالیت های رقابتی انجام می شود پس لازم است مدیران کانون ها با ارسال گزارشات صحیح و دقیق در سامانه در رقابت های فعالیتی ستاد شرکت داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی حضور فعال مدیران کانون ها در سامانه بچه های مسجد را کمکی در اجرای هدفمند برنامه های کانون دانست و گفت: در این سامانه بیش از 40 نوع فعالیت فرهنگی تعریف شده که می توانند یادآوری برای مدیران کانون ها در مناسبت های مختلف دینی و ملی باشد.

گفتنی است، 39 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی کمیجان مشغول به فعالیت است.

در پایان این نشست به همه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کمیجان با اهدای هدایایی تقدیر شد.