نمايشگاه صنايع دستي و محصولات فرهنگي کانون ساجده

نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی کانون ساجده

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲
مدير کانون فرهنگي هنري ساجده از برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و محصولات فرهنگي اين کانون با همکاري فرمانداري شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی؛فاطمه شریف‌پور، مدیر کانون فرهنگی هنری ساجده مهاباد، از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی این کانون با همکاری و مشارکت بانوان فرمانداری این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف معرفی و فروش محصولات دست‌ساز هنرمندان و مددجویان کمیته امداد برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از جمله گلیم‌بافی، قالی‌بافی، دیوارکوب، بافتنی، سفال، نمد دوزی، پهباد، فیلتر و... به نمایش گذاشته شده است.

شریف‌پور افزود: همچنین، محصولات فرهنگی و هنری از جمله کتاب، محصولات فرهنگی دیجیتال، محصولات صنایع دستی با محتوای فرهنگی و هنری نیز در این نمایشگاه ارائه گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سه‌شنبه ۳ دیماه سال ۱۴۰۲ در تالار وحدت شهرداری مهاباد دایر است گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به تالار وحدت شهرداری مهاباد مراجعه نمایند.»

شریف‌پور ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و فروش محصولات دست‌ساز هنرمندان و مددجویان کمیته امداد است و علاوه بر معرفی توانمندی‌های مددجویان، می‌تواند در افزایش درآمد و توانمندی آنان نیز نقش داشته باشد.

وی در پایان از همکاری بانوان فرمانداری شهرستان مهاباد در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.