برنامه هاي ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سليماني در کانون‌هاي مساجد استان زنجان اعلام شد

برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون‌های مساجد استان زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲
به گفته اسلامي، به مناسبت 13 دي سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن اين ايام با سالروز شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني، ويژه برنامه هاي متعددي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 

وی همچنین از اجرای برنامه تلویزیونی«ما و سردار» توسط صدا و سیمای مرکز زنجان با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در این برنامه قرار است تا اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان قرار است حرف دل خود با سردار سلیمانی را به زبان بیاورند.

 

اسلامی همچنین به آیین تجلیل از بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: در این برنامه از اعضای خواهران کانون های مساجد با اهداء جوایزی تجلیل خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از برگزاری دوره آموزشی زوج‌های جوان در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این دوره آموزشی دو روزه است و چهار سرفصل مزاج شناسی، احکام خانواده، روانشناسی و حقوق خانواده توسط اساتید مجرب به ۲۰ زوج این شهرستان آموزش داده خواهد شد.

 

وی با اشاره به تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری خواهران در استان زنجان تصریح کرد: همزمان با این ایام مجوز کانون‌های تخصصی خواهران اهدا خواهد شد.