توزيع 1200 بسته گوشت قرمز بين نيازمندان

توزیع 1200 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۲
چگني نژاد گفت: با همکاري موسسه حضرت خديجه (س) قم، 1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان استان لرستان توزيع شده است.

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد دراین مراسم، اظهار داشت: طرح توزیع گوشت قربانی طرح مشترک بین موسسه حضرت خدیجه (س) ، برنامه تلویزیونی سمت خدا و توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود:  کانون های های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش مواسات و همدلی به منظور کمک به نیازمندان جامعه از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون با همکاری با موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه «سمت خدا» اقدام به توزیع بسته های معیشتی و نذری و قربانی کرده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی، بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است.

 

چگنی نژاد بیان کرد: در این طرح یک هزار ۲۰۰ بسته گوشت قربانی به وزن هر بسته  ۱.۵ کیلوگرم  گوشت گوسفندی با حفظ آبرو بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار عضو کانون های مساجد شهر استان لرستان توزیع شد.

 

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 20 مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده است  و در هر مرحله 1200 بسته گوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: افراد نیازمند و کم برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری ها توسط اعضای کانون های شناسایی شده و در بطور متناوب و دوره این بسته ها  را دریافت می کنند.