حضور پرشور فعالان کانون هاي مساجد در راهپيمايي 9 دي

حضور پرشور فعالان کانون های مساجد در راهپیمایی 9 دی

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲
فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز در قالب گروه هاي مسجدي با حضور در صفوف راهپيمايي بزرگداشت 9 دي بار ديگر از آرمان هاي انقلاب و اسلام دفاع کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز در قالب گروه هاي مسجدي با حضور در صفوف راهپيمايي بزرگداشت 9 دي بار ديگر از آرمان هاي انقلاب و اسلام دفاع کردند. 

 

حماسه 9 دی تجلی آفرین بصیرت افزایی و بصیرت مندی مردمی است که آگاهانه نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کردند و با باور به ایمان و اراده الهی در صفوف مقدم ایستادگی و حمایت از نظام انقلاب اسلامی نام آوازه شدند. 

 

حجت الاسلام کاظم شکری در این باره می گوید: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به داشته های ایمانی همواره در صفوف مقدم دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام هستند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی یگانه درسی است که مکتب حاج قاسم سلیمانی همچنین محور تربیتی و هدایت گونه آیت الله مصباح آن را در میان نسل امروز تبیین کردند. 

 

گفتنی است، حماسه 9 دی یادآور روز آگاهی و درک مردمی است که با معرفت و آگاهی خویش در مقابل استکبار و نقشه های شوم آنان ایستاد و با مقاومت و باور به ارزش های اسلام و انقلاب، این روز را به یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی تبدیل کرد.