حضور فعال بچه هاي مساجد استان ايلام در برگزاري مراسمات گراميداشت نهم دي ماه

حضور فعال بچه های مساجد استان ایلام در برگزاری مراسمات گرامیداشت نهم دی ماه

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲
مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام با مشارکت فعال و برگزاري برنامه هاي بصيرتي و روشنگري حماسه نهم دي ماه را گرامي داشتند .

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، همزمان با  سالروز حماسه نهم دی ماه  مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با حضور پرشور در برنامه های این روز و برگزاری نشست ها بصیرتی ، مشارکت در همایش ها و فعالیت های روز "بصیرت میثاق امت با ولایت" ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از فتنه های دشمنان حمایت قاطعانه خود را از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه اعلام نمودند که در ادامه به گوشه ای از این برنامه ها اشاره می کنیم.


کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان چوار میزبان همایشی با عنوان بصیرت بود که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله اجرای سرود ، دکلمه خوانی و قرائت میثاق نامه برگزار شد.


همچنین کانون فرهنگی و هنری کوثر  شهر ایلام، نیز نشست بصیرتی و روشنگری ویژه بانوان با هدف آگاهی و آشنایی بانوان با فتنه های مختلف و ابعاد آن در گرامیداشت این روز برگزار نمود.


امام جماعت کانون فرهنگی و هنری امام صادق (ع) شهرستان بدره، نیز به مناسبت این روز جوانان و نوجوانان در مسجد گرد هم آورد تا با روشنگری آنان را با فتنه های دشمنان برای این نظام و انقلاب آشنا نماید.


کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله نیز با برپایی ایستگاه کتاب در محل همایش روز بصیرت در مسجد جامع  سرابله  سعی در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به قشر های مختلف مردم برای آشنایی با فتنه های دشمنان نمود.


کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام  مسجد جامع شهرستان دهلران نیزمسئول آماده سازی همایش روز بصیرت در دهلران بود که با حضور اعضای کانون برنامه های مختلفی ویژه این همایش دردهلران تدارک نمودند .

 

آری مساجد و بچه های مساجد امروز همزمان با سراسر کشور میزبان قشر های مختلفی از آحاد مردم از کارمند و کارگر دانش آموز و دانشجو زن و مرد و پیر و جوان بودند که آماده بودند تا در روز بصیرت میثاق با ولایت  بصیرت دینی خود را به رخ جهانیان بکشند .