کانون‌هاي فرهنگي هنري از ظرفيت خبرگزاري شبستان بهره ببرند

کانون‌های فرهنگی هنری از ظرفیت خبرگزاری شبستان بهره ببرند

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي با تاکيد بر ارتباط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با خبرگزاري شبستان گفت: اين مهم در راستاي اطلاع رساني برنامه‌ها و فعاليت‌ها انجام شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد قاین اظهار داشت: بسیج و کانون های فرهنگی هنری، خاستگاه مسجد هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه برای ستاد هویت بخشی نکردیم که چه اقداماتی می تواند انجام دهد و در دوران کرونا، بچه های مسجد پای کار بودند و باید هویت بخشی را در اولویت قرار دهیم.

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه از سال گذشته به حوزه بین الملل توجه کردیم، افزود: این اقدام در راستای هویت بخشی انجام شده است و مهمانان برون مرزی را به استان دعوت کردیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: تشکیل قرارگاه های ایده پردازی نیز از اقداماتی است که طی یکسال اخیر اجرایی کردیم و باید مسجد را بالا ببریم و کار فرهنگی را محله محور انجام دهید.

وی در خصوص ثبت برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان داشت: به ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد توجه کنید و روایت صحیح کف مسجد در دست کانون ها است و باید تبدیل به خبر اول شود.

حجت الاسلام محقی در ادامه گفت: خبرگزاری شبستان از آن کانون های فرهنگی هنری مساجد است و کانون ها با این خبرگزاری ارتباط برقرار کنند و رسالت خبرگزاری شبستان این است که خودش را وقف مسجد کند و در حوزه هویت بخشی باید کار رسانه ای انجام داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه سعی ما بر برگزاری اردوهای مشترک است، گفت: شعار دولت، نهضت بازگشت به مردم است و طرح ها را مردم محور اجرا کنید.