اعلام ويژه برنامه‌هاي گراميداشت سالروز شهادت سردار سليماني و شهداي مقاومت در کانون هاي مساجد زنجان

اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در کانون های مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲
اسلامي با تشريح برنامه هاي گراميداشت سالروز شهادت سردار سليماني و شهداي مقاومت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان از برگزاري رويداد فرهنگي«ما و سردار» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه های گرامیداشت روز مقاومت اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان رویداد فرهنگی هنری« ما و سردار» را ویژه بچه های مسجدی استان زنجان برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: این رویداد فرهنگی در بخش های دلنوشته، شعر، دکلمه و نقاشی و در موضوعات لحظه شنیدن خبر شهادت سردار، وصیت نامه سردار و نامه ای به سردار برگزار می شود.

 

به گفته اسلامی، علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به صورت کلیپ از طریق گوشی همراه، به شماره تلفن 09359323610 در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان تصریح کرد: آثار ارسالی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته مقاومت از شبکه اشراق زنجان پخش خواهد شد.

 

اسلامی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: در این ایام محافل انس با قرآن کریم با حضور اعضای کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی، طرح تلاوت نور با قرائت یک صفحه از قرآن کریم در بین الصلاتین مغرب و عشاء و نثار ثواب آن به روح سردار قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت از دیگر برنامه های ستاد کانون های مساجد استان زنجان در این ایام خواهد بود.