برگزاري نشست هم انديشي و هم افزايي فعالان قرآني در کانون هاي مساجد تهران

برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی فعالان قرآنی در کانون های مساجد تهران

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲
نشست هم انديشي و هم افزايي فعالان قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با حضور قاريان و صاحبنظران قرآني، مديران کانون هاي فعال قرآني استان و برگزيدگان مسابقه قرآني مدهامتان چهارشنبه 13 دي ماه در ستاد کانون هاي مساجد تهران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران چهارشنبه 13 دی ماه در ستاد کانون های مساجد تهران برگزار می شود.

این نشست با حضور قاریان و صاحبنظران قرآنی، مدیران کانون های فعال قرآنی استان تهران و برگزیدگان مسابقه قرآنی مدهامتان و حجت الاسلام علی عالمی، سرپرست ستاد کانون های مساجد استان تهران برگزار می شود.

ارائه راهکارهای تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی و دعوت از قاریان استانی در کرسی های تلاوت قرآن کریم،  بیان نقطه نظرات و دغدغه های شرکت کنندگان در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت های قرآنی در استان تهران از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

ضرورت شبکه سازی فعالان قرآنی استان، تقویت و شناسایی و آموزش استعدادهای قرآنی سطح استان و برپایی محافل انس با قرآن در مساجد کم برخوردار از دیگر اهداف این نشست می باشد.

پایان پیام/