کانون هاي مساجد بهترين ساختار براي نهاد هاي مردمي مي باشند

کانون های مساجد بهترین ساختار برای نهاد های مردمی می باشند

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲
فلاح با بيان اينکه کانون هاي مساجد بهترين ساختار براي نهاد هاي مردمي مي باشند ،گفت: ارزشي ترين افراد در کانون ها فعاليت دارند و يک ظرفيت مهم کانون ها جنبه مردمي فعاليت ها است که بايد در کانون هاي مساجد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد یکی از بازوان توانمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند، بیان کرد: در این چند ساله تلاش کردیم تا در استان سمنان با وجود کمبود حمایت های دولت از کانون های استان در قالب طرح های تبصره 17 و 14 حمایت هایی را داشته باشیم  که این طرح ها و حمایت ها  نیز مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان نیز بوده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت هماهنگی ارکان مساجد برای اجرای برنامه های مسجد، افزود:  هماهنگی با نمایندگی ولی فقیه و ائمه جمعه در استان اولویت کار کانون های مساجد است و از رهنمودهای ائمه جمعه برای بهبود فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مسجد استقاده خواهند کرد.

 

وی با تقدیر از حجت الاسلام موسوی و تلاش های چندین ساله در مجموعه کانون های مساجد استان سمنان، تصریح کرد:  مدیریت جدید کانون های مساجد با توجه به تخصص و تجربه در کانون خادمیاران رضوی بدنبال تزریق روحیه جدید در بدنه کانون های مساجد خواهد بود .

 

فلاح  با بیان اینکه  کانون های مساجد بهترین ساختار برای نهاد های مردمی می باشند ،افزود:  ارزشی ترین افراد در کانون ها فعالیت دارند و یک ظرفیت مهم کانون ها جنبه مردمی فعالیت ها است که باید  در کانون های مساجد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.