بايد بتوانيم کانون‌هاي مساجد خواهران را به صورت ويژه تقويت کنيم

باید بتوانیم کانون‌های مساجد خواهران را به صورت ویژه تقویت کنیم

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام سميري، در ديدار با مديرکل امور بانوان استانداري خوزستان بر همکاري‌هاي مشترک در حوزه خواهران خبر داد و گفت: بايد بتوانيم کانون‌هاي مساجد خواهران را به صورت ويژه تقويت کنيم.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان امروز (11 دی) با مریم مراداسکندری مدیرکل امور باتوان و خانواده استانداری دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سمیری، در این دیدار با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مساجد استان اظهار کرد: تشکیل کانون‌های خواهران اقدام بسیار خوبی در بحث کادرسازی و استفاده از ظرفیت بانوان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 70 کانون خواهران در سطح استان ثبت شده است، افزود: استعدادهای خوبی در بین بانوان در عرصه‌های مختلف وجود دارد که باید مورد بهره‌برداری قرر بگیرند.

وی از تشکیل 15 گروه سرود ویژه دختران کانون‌های مساجد در استان خبر داد و اضافه کرد: این آمادگی را داریم که در بحث سبک زندگی ایرانی اسلامی، حجاب و عفاف، اشتغالزایی و مهارت‌افزایی، فرزندآوری و ... فعالیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سمیری، از برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره آموزشی ویژه بانوان کانون‌های مساجد به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همچنین آمادگی داریم دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی و همایش بانوان مهدوی کانون‌های خواهران را برگزار کنیم، ادامه داد: باید بتوانیم کانون‌های مساجد خواهران را به صورت ویژه تقویت کنیم.