کانوني کوچک و فعاليت‌هاي به وسعت دل‌هاي پاک بچه‌هاي روستا

کانونی کوچک و فعالیت‌های به وسعت دل‌های پاک بچه‌های روستا

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲
مراسم گراميداشت مقام زن و روز مادر با همکاري و مشارکت گسترده بچه هاي کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) روستاي قالهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: جشن ميلاد حضرت زهرا (س) و تقدير از دختران و بانوان مراسم جشن ميلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله عليها و ميلاد امام خميني(ره) به همت کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) و مدرسه قالهر و با مشارکت اعضاي کانون فرهنگي هنري برگزار شد.

در اين مراسم اعضاي کانون زير نظر مدير کانون به اجراي برنامه هاي همچون قرائت قرآن، اجراي سرود، برنامه هاي شاد و مفرح، پرداختند و با دعوت از اهالي روستا برنامه هاي شادي را براي والدين خود برگزار کردند.

  اسماعيل سهرابي مدير اين کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) روستايي قالهر از مديران فعال مسجدي با تاکيد بر حضور آگاهانه جوانان در صحنه گفت: جوانان امروز آينده سازان ايران اسلامي هستند و از هم‌اکنون بايد در صحنه حضور فعال داشته باشند و بتوانند امور را مديريت کنند.

مسئول کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) مسجد جامعه قالهر با بيان اينکه ميلاد حضرت زهرا سلام الله عليها و حضرت امام خميني (ره) فرصت مناسبي براي تبيين فرهنگ و معارف ديني اسلامي و آگاهي نسل جوان از توطئه هاي دشمنان است، افزود: امروز دشمنان اعتقادات و باورهاي ما را نشانه گرفته اند و ما بايد براي مبارزه با اين توطئه ها فرزندان خود را آگاه کنيم.

وي آشنايي نسل جوان و نوجوانان با شير زنان و بزرگ مردان مسلمان را راهي براي مبارزه با توطئه هاي دشمنان دانست و اظهار داشت: ما بايد در قالب برنامه هاي شاد و فرهنگي الگوهاي اصيلي را که در فرهنگ خود داريم براي بچه ها معرفي کنيم چرا که اين الگوهاي ارزشمند نماد هويت، دين و تاريخ ما هستند و ما بايد ادامه دهنده راه ايشان باشيم.

گفتني است در اين مراسم از مادران شرکت کننده در جشن و دو مربي خانم کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر، تقدير شد.