مدير ستاد کانون‌هاي مساجد کردستان از کانون هاي مساجد شهرستان مريوان کرد

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از کانون های مساجد شهرستان مریوان کرد

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در راستاي پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي ستادي از هفت کانون فرهنگي هنري مساجد شهرستان مريوان بازديد و از نزديک در جريان فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين کانون ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، «بهزاد کیامهر» در این بازدیدها که با حضور مدیر مسئول و مربیان کانونی انجام شد، روند فعالیت کانون‌ را بررسی و پیرامون وضعیت و ظرفیت‌ها، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی، تشریح برنامه‌های ستادی با هیئت امناء و مدیران کانونی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این بازدیدها با اشاره به اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی گفت: در راستای اجرای طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی»، پایگاه‌های قرآنی در سطح کانون‌های مساجد استان دایر خواهد شد.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تاثیرگذاری بر مستمع، انس با قرآن کریم، معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف پایگاه های قرآنی است.

بررسی وضعیت و ظرفیت‌های کانون، پیگیری اجرای طرح‌های ملی و استانی فهما، تشریح اهداف و برنامه‌های ستاد، تعیین تکلیف اموال مستهلک کانون از جمله مسائلی بود که در این بازدیدها به آن پرداخته شد.