مادر يک خانواده قرآني در اراک تجليل شد

مادر یک خانواده قرآنی در اراک تجلیل شد

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲
مادر خانواده قرآني«خيرآبادي» در راستاي طرح تکريم خانواده قرآني در عمليات لشکر فرشتگان مورد تجليل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: افسانه حمیدی نیک مادر حافظ و قاری قرآنی کریم در خانواده قرآني با دو فرزند به نام های فاطمه و علی 18 و 15 ساله حافظ کل و حافظ 15 جز  قرآن کریم تقدیر شد.

افسانه حميدي نيک از کانون فرهنگي هنري تخصصي خواهران بنت الهدي کارچان در راستاي طرح شناسايي و تکريم خانواده‌هاي قرآني مختص کانون‌هاي تخصصي خواهران با محوريت تجليل مادر خانواده قرآني در عمليات لشکر فرشتگان مورد تقدیر قرار گرفت.

خانواده خیرآبادی با دارا بودن 2 فرزند، حافظ و قاری قرآن و همچنین پدر ومادر خانواده که از اساتید قرآنی شهرستان هستند بعنوان اولین خانواده در راستای تکریم خانواده های قرآنی «قرارگاه نهضت قرآنی مساجد » در استان مرکزی تجلیل شدند.

گفتنی است، پروانه صفری مادر افسانه حمیدینیک نیز از مدرسان قرآن کریم هستند که ایشان هم در راستای تربیت فرزندانی مانوس با کلام الله وحی کوشیده است، پسر ایشان میثم حمیدی نیک از حافظان و قاریان برجسته کشور است که بارها در مسابقات مختلف قران کریم رتبه های برتر را کسب کرده و همسر ایشان فرزانه جعفری نیز حافظ کل قران کریم است.

لازم به ذکر است، تقدیر از خانواده قرآنی، در مراسم نکوداشت مقام مادر با عنوان بر آستان آفتاب در فرهنگسرای آیینه اراک با حضورمحمودی فر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیر و همکاران ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیران و اعضای کانون های مساجد صورت گرفت.