طرح شناسايي و تکريم خانواده هاي قرآني با عنوان عمليات لشکر فرشته ها

طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی با عنوان عملیات لشکر فرشته ها

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به جايگاه قرآن و شعار نهضت بازگشت به مساجد گفت: طرح شناسايي و تکريم خانواده هاي قرآني با عنوان عمليات لشکر فرشته ها اجرايي مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه قرآن و شعار نهضت بازگشت به مساجد گفت:  طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی با عنوان عملیات لشکر فرشته ها اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، افزود: در جریان روند برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی از جمله طرح های شاخصی است که در بازه زمانی 15 تا 30 دی با هدف شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: مولفه هایی که برای این طرح در نظر گرفته شده است در گام اول اینکه خانواده دارای سه نفر یا بیشتر حافظ یا قاری باشند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های تخصصی خواهران محور اصلی این طرح است توضیح داد: خانواده هایی که مجاهدانه به صورت خانوادگی در امر آموزش یا سازماندهی کلاس های قرآنی و تربیت حافظان و قاریان تلاش دارند محوریت دوم را دارد.

 

وی با بیان این مطلب که واقف فعال و خیر قرآنی که با کانون و مسجد همکاری دارند نیز در این طرح می توانند شرکت کنند همچنین خانواده قرآنی که همزمان مسئولیت یکی از نهادها یا موسسات قرآنی هستند.

 

حجت الاسلام شکری در ادامه توضیح داد: مشارکت و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت کانون های تخصصی شاخصه اجرایی طرح لشکر فرشته ها تلقی می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: انسجام و همبستگی فعالان مسجدی در تعالی نقش بانوان در رشد برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت مسجد راهبردی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.