رونق جلسات سنتي قرائت قرآن به همت پايگاه هاي قرآني مساجد

رونق جلسات سنتی قرائت قرآن به همت پایگاه های قرآنی مساجد

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲
اسلامي به ثبت 16 پايگاه قرآني از شهرستان خدابنده در سامانه بچه هاي مسجد اشاره کرد و گفت: جلسات سنتي قرائت قرآن به همت پايگاه هاي قرآني مساجد رونق مي گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در جمع فعالان قرآنی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه  کانون‌های مساجد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ایجاد راه اندازی پایگاه های قرآنی در مساجد، این پایگاه ها را در مساجد راه اندازی کردند.

 

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان قرآن در ماه مبارک رمضان سال گذشته بر ایجاد پایگاه های قرآنی تاکید کردند، ادامه داد: به همت کانون های مساجد کشور تا ماه مبارک رمضان یک هزار پایگاه قرآنی در کانون های مساجد کشور راه اندازی می شود.

 

اسلامی ادامه داد: در جهت هویت بخشی به پایگاه های قرآنی یک کرسی تلاوت به مساجد پیشرو در فعالیت‌های قرآنی اهدا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به ثبت 16 پایگاه قرآنی از شهرستان خدابنده در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: جلسات سنتی قرائت قرآن به همت پایگاه های قرآنی مساجد رونق می گیرد.

 

وی از اجرای اردوهای تربیتی و آموزشی برای کانون های مساجد استان زنجان با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه های استان زنجان خبر داد و گفت: این اردوها در راستای ارتقای مهارت های زندگی دانش آموزان اجرا می شود.