دوره تربيت مربي مديران و مربيان قرآني کانون هاي مساجد شهرستان خدابنده برگزار مي شود

دوره تربیت مربی مدیران و مربیان قرآنی کانون های مساجد شهرستان خدابنده برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲
موسوي از برگزاري دوره تربيت مربي مديران و مربيان قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان خدابنده در موسسه قرآني حضرت قيدار نبي(ع) خبر داد و گفت: اين دوره با حضور 80 نفر به مدت 16 ساعت برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، سید حسن موسوی، مدیر موسسه قرآنی حضرت قیدار نبی(ع) در دیدار مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با مدیران موسسات قرآنی شهرستان خدابنده با یادآوری اینکه موسسه قرآنی حضرت قیدار نبی(ع) از سال 78 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد، گفت: دوره های آموزشی در این موسسه برای افراد از 4 سالگی تا بزرگسالی در رشته های روخوانی، روانخوانی، حفظ، تجوید و قرائت دایر است.

 

وی به فعالیت مهد قرآنی در این موسسه اشاره کرد و گفت: دوره های ترجمه، مفاهیم و تربیت مربی قرآنی در کنار برنامه های آموزشی در موسسه حضرت قیدارنبی(ع) برگزار می شود.

 

موسوی از برگزاری دوره تربیت مربی مدیران و مربیان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خدابنده در موسسه قرآنی حضرت قیدار نبی(ع) خبر داد و گفت: این دوره با حضور 80 نفر به مدت 16 ساعت برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می گردد.

 

وی با یادآوری اینکه از ابتدای تاسیس این موسسه تاکنون 200 قرآن آموز از برنامه های آن استفاده کردند، خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 20 حافظ کل قرآن و 100 حافظ چند جزء وارد جامعه شده است.

 

مدیر موسسه قرآنی حضرت قیدارنبی(ع) به ظرفیت های قرآنی در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: جلسات قرآنی خانگی در این شهر بسیار پررونق است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز به تاکیدات رهبری در خصوص راه اندازی پایگاه های قرآنی در مساجد تاکید کرد و گفت: به همت کانون های مساجد استان زنجان پایگاه های قرآنی در مساجد استان راه اندازی شده است و به جهت هویت بخشی به این پایگاه های کرسی تلاوت به این مراکز اهدا می شود.

 

اسلامی به ظرفیت قرآنی شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: بیشترین آمار پایگاه های قرآنی کانون های مساجد پس از شهرستان زنجان مربوط به خدابنده است.