طرح « هر مسجديک پايگاه قرآني» در کانون هاي مساجد ايلام آغاز شد

طرح « هر مسجدیک پایگاه قرآنی» در کانون های مساجد ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲
طرح" هرمسجديک پايگاه قرآني" با برپايي کرسي تلاوت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ايلام آغاز شد

به گزارش روابط‌ عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،«حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور»، با اشاره به اجرای طرح « هر مسجد یک پایگاه قرآنی» ویژه کانون‌های مساجد دراستان  ایلام، اظهار کرد:  این طرح به منظور ترویج فرهنگ قرآنی با محوریت مساجد در کانون های فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود.


 افزود :  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام، با بیان اینکه  این طرح در قالب کرسی‌های تلاوت در مساجد برگزار در اجرای این طرح قاریان برتر مسجدی و محلات به تلاوت مجلسی می‌پردازند و در کنار آن نیز اجرای تواشیح، تفسیر قرآن کریم و برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود.


 وی، اضافه کرد: 2 کانون فرهنگی و هنری "شهدای بانقلان" در شهر ایلام و کانون" الغدیر" شهرستان آبدانان مجری برگزاری کرسی های تلاوت در استان ایلام هستند که  این طرح را اجرا می نمایند. 


 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، ادامه داد: تهیه مستند از اجرای طرح مسجد پایگاه قرآن و پخش در شبکه استانی  و ملی از دیگر فعالیت های این طرح در استان است . 


وی، برگزاری نشست های مختلف با دستگاههای فرهنگی در جهت همکاری و فراگیر نمودن طرح "مسجد پایگاه قرآن"  از جمله فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان برشمرد و افزود : تلاش می کنیم تا این طرح با همکاری کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فراگیر و به صورت گسترده اجرا شود .