نشست هم انديشي ايجاد و تقويت پايگاه هاي قرآني مساجد با رويکرد کانون هاي مساجد

نشست هم اندیشی ایجاد و تقویت پایگاه های قرآنی مساجد با رویکرد کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲
ايجاد و تقويت پايگاه هاي قرآني مساجد در قالب ترغيب به حضور در مساجد با محوريت کانون هاي تخصصي خواهران از جمله اقدامات و برنامه هايي است که با حضور کارشناسان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هم انديشي لازم در اين رابطه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، ايجاد و تقويت پايگاه هاي قرآني مساجد در قالب ترغيب به حضور در مساجد با محوريت کانون هاي تخصصي خواهران از جمله اقدامات و برنامه هايي است که با حضور کارشناسان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هم انديشي لازم در اين رابطه انجام شد. 

 

طی این نشست هم اندیشی که پنجشنبه 21 دی ماه در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپا شد نسبت به روند برپایی طرح تقویت پایگاه های قرآنی مساجد در قالب طرح تلاوت مجلسی قرآن کریم، طرح مسجد پایگاه قرآن، دعوت از قالریان برای تلاوت قرآن همچنین دیگر شاخص های ایجابی طرح تبادل نظر شد. 

 

از دیگر طرح های مورد بحث در این نشست هم اندیشی، اجرای شایسته برنامه های لشکر فرشته ها بود. بنابر اجرای این طرح متناسب با تشکیل قرارگاه نهضت قرانی مساجد کشور برنامه ریزی های لازم مبنی بر فعالسازی کانون های تخصصی خواهران انجام شود.