مسجد اميرالمومنين(ع) ميزبان يادواره شهداي کرمان شد

مسجد امیرالمومنین(ع) میزبان یادواره شهدای کرمان شد

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲
قادري گفت: بيش از هفت روز از واقعه حمله تروريستي شهداي کرمان مي گذرد و امروز فعالان کانون تخصصي خواهران مسجد اميرالمومنين(ع) با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي کرمان گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، بیش از هفت روز از واقعه حمله تروریستی شهدای کرمان می گذرد و امروز فعالان کانون تخصصی خواهران مسجد امیرالمومنین(ع) با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان گردهم آمدند. 

 

قادری‌، مسئول‌کانون‌خواهران‌عترت‌‌طاهره‌(س)مسجدامیرالمومنین‌(ع) با اشاره به اهمیت حفظ یاد و خاطره شهداء اظهار کرد: آیین یادواره شهدای حمله تروریستی کرمان در مسجد امیر المومنین (ع) با همت کانون عترت طاهره (س) واقع در مسجد امیرالمومنین (ع)با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد. 

 

مسئول کانون خواهران این مسجد تصریح کرد: فعالان مسجد با حضور در مسجد به یاد عزیزانی که در واقعه حمله تروریستی جان خویش را از دست دادند مرثیه سرایی کردند. 

 

گفتنی است در جریان واقع حمله تروریستی کرمان، 95 نفر از هموطنان در کرمان که زائر گلزار شهداء و آرامگاه مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و به فیض شهادت نائل آمدند.