مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان جنوبي، مسئول کارگروه مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر شد

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی، مسئول کارگروه مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر شد

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي طي ابلاغيه اي به عنوان مسئول کميته مساجد و بقاع متبرکه دهه فجر استان معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به عنوان مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی معرفی شد.

در آستانه فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی ابلاغیه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی مقرر شده است که مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی بحث مسئولین کمیته مساجد و بقاع متبرکه این ستاد را بر عهده بگیرد.

طی این ابلاغیه صادر شده، حجت الاسلام علی محقی-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- بحث مسئولیت کمیته مساجد و بقاع متبرکه را طی دهه مبارک فجر بر عهده خواهد داشت.

متن حکم مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به شرح ذیر است؛

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی 

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا بار دیگر آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر را ارج نهاده و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را با تبعیت از رهنمودهای ولی امر جامعه اسلامی، حضرت امام خامنه ای معنا ببخشیم و این مهم جز با فراهم سازی زمینه مشارکت همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب اسلامی میسر نمی شود.

لذا با عنایت به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی، خواهشمند است با استعانت از دات اقدس الهی، اقدام مقتضی مرتبط با تشکیل کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان به ریاست آن جناب را مبذول فرمایید.

ضمنا صدور ابلاغیه برای رابطین محترم شهرستان های آن مجموعه مبنی بر تشکیل کمیته مربوطه و همکاری و مساعدت با دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان ها در انجام این رسالت خطیر مزید امتنان است.