اختلاف میان مراکز فعال در مساجد دافعه ایجاد خواهد کرد

اختلاف میان مراکز فعال در مساجد دافعه ایجاد خواهد کرد

تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۸
میاح گفت: اگر جوان در سن پویایی شاهد اختلافات در مسجد باشد قطعا از حضور در فعالیت های فرهنگی دست می کشد و آسیب این موضوع در آینده گریبان گیر جامعه خواهد شد.

«یوسف میاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: عمده ترین فعالیت ها در این کانون در فصل تابستان  انجام می شود اما اکنون با توجه به این موضوع که دانش آموزان در فصل امتحانات هستند کلاس های عقیدتی به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (ع) اهواز افزود: این کانون بودجه خاصی از ارگانی یا نهادی دریافت نمی کند و هر چه هزینه می شود از سوی افراد خیری است که فرزندانشان در این کانون فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های کانون های مساجد در چند وقت اخیر کاهش یافته است اضافه کرد: این مهم دارای یک سری عوامل است به طور مثال در یک مسجد بسیج، هیئت امنا و کانون فرهنگی فعالیت دارند اگر این سه مجموعه با یکدیگر در ارتباط نباشند منجر به تداخل در فعالیت های یکدیگر شده و آسیب را نوجوانان خواهند دید.

 

میاح با تاکید بر اینکه هیئت امنای مساجد باید حامی فعالیت های فرهنگی باشند تصریح کرد: کار فرهنگی یک کار عملی است باید به صورت چهره به چهره با جوان و نوجوان در ارتباط بود اگر این جوان در این سن پویایی شاهد اختلافات در مسجد باشد قطعا از حضور در فعالیت های فرهنگی دست می کشد و آسیب این موضوع در آینده گریبان گیر جامعه خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی چهارده معصوم (ع) اهواز عنوان کرد: کانون های فرهنگی به فعالیت های ضروری تر بپردازند، فعالیتی که نوجوان و جوان را از نظر اعتقادات پایه ای مستحکم کند که اهمیت این موضوع از برگزاری عزاداری بیشتر است.

 

پایان پیام/ 690