دبيرخانه دائمي يادواره راه سليماني در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان تشکيل شد

دبیرخانه دائمی یادواره راه سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شد

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲
روانشاد گفت: دبيرخانه دائمي يادواره راه سليماني با مشارکت معاونت هنري اداره فرهنگ وارشاد اسلامي و ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان تشکيل شده است.

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اعظم روانشاد امروز در یادواره شهید سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهیدسلیمانی، اظهار داشت: امسال برای چهارمین سال متمادی، به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادواره راه سلیمانی در استان لرستان برگزار شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: یادواره راه سلیمانی که از اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و ادامه دارد، یک فرصت مغتنم فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ مقاومت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است

 

وی بیان کرد: امسال برای تقویت این یادواره در استان لرستان دبیرخانه دائمی یادواره راه سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شده است.

 

روانشاد با اشاره به عملکرد خوب هنرمندان استان لرستان در تولید آثار فاخر بویژه با موضوع مکتب سلیمانی، افزود:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی تلاش می کند.

 

وی همچنین با اشاره به شهادت زائران گلزار شهدای کرمان، افزود: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دست استکبار و عُمال پلیدش به خون رهروان آن شهید بزرگ، آلوده می شود، بدان معناست که دشمن از اشاعه و گسترش فرهنگ و آرمان های سلیمانی نیز، بیمناک است.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: در خصوص شهدای کرمان  توسط هنرمندان لرستان خلق اثر خواهیم داشت.