طرح «رويش بچه‌هاي مسجد» در کانون‌هاي مساجد استان اردبيل اجرا مي‌شود

طرح «رویش بچه‌های مسجد» در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از اجراي طرح علمي – تربيتي «رويش بچه‌هاي مسجد» در 27 کانون منتخب استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: 27 کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی – تربیتی «رويش بچه‌هاي مسجد» اعلام کرده اند و تلاش می کنیم این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار استان برای حمایت از دانش آموزان برگزار شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این طرح به صورت کاملاً رایگان در مساجد استان اجرا می شود و دانش آموزان می توانند برای تقویت دروس پایه از این کلاس ها بهره مند شوند.

وی افزود: این طرح با هدف جذب نوجوانان به مساجد و ارتقا علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی با برگزاری کلاس های تقویتی درسی و برنامه های تربیتی در مساجد منتخب استان اردبیل اجرا می شود.

آمون خاطر نشان کرد: این طرح برای دومین سال پیاپی به همت مدیران کانون های اجرا می شود و استقبال دانش آموزان از این طرح بسیار خوب است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان یادآور شد: در کنار برنامه های آموزشی، فعالیت های تربیتی متناسب با سنین نوجوانان نیز تدارک دیده شده تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و تربیتی این قشر باشیم.