برگزاری دوره سیر مطالعاتی «بینش مطهر» در مسجد مفتخر

برگزاری دوره سیر مطالعاتی «بینش مطهر» در مسجد مفتخر

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸
دوره سیر مطالعاتی «بینش مطهر» با هدف کادرسازی، تربیت مربی و مدرس، ویژه خواهران در مسجد مفتخر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دوره حضوری سیر مطالعاتی «بینش مطهر» ویژه خواهران در مسجد مفتخر برگزار می شود.

 

این دوره ها با هدف ایجاد نظام فکری منسجم، کادرسازی تربیت مربی و مدرس، تسلط به مبانی اسلام، پاسخگویی به شبهات در این مسجد برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، ثبت نام دوره حضوری سیر مطالعاتی «بینش مطهر» تا هشتم دی ماه ادامه دارد و زمان آغاز دوره ها به زودی اطلاع رسانی می شود.

 

مسجد مفتخر مرکزی جامع است که در حوزه­‌های فرهنگی، مذهبی، علمی و پژوهشی در سطح منطقه شمیران فعالیت می‌کند و همه حوزه‌های فرهنگی از جمله مسجد، مدرسه، خانواده، جوانان و رسانه در اولویت برنامه­‌های آن است. این مسجد در یکی از مناطق مرفه نشین پایتخت، توانسته بسیاری از نوجوانان و جوانان را جذب برنامه های فرهنگی و مذهبی کند، به گونه ای که بسیاری از آنها برنامه های این مسجد را به دیگر مراکز فرهنگی ترجیح می دهند.
 

این مسجد با الهام از آموزه های قرآن کریم و مکتب اهل بیت(ع) و ارزش های انقلاب اسلامی و با بهره گیری از حضور علماء، استادان، اندیشمندان، فرهیختگان، بسیجیان، کادر مؤمن، شایسته و متدین، درصدد ترویج و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی در جامعه، به ویژه جوانان و نوجوانان منطقه شمیران دارد و برگزاری دوره های سیر مطالعاتی «بینش مطهر» در این مسجد با این اهداف دنبال می شود.

 

یادآور می شود، مسجد مفتخر در ابتدای بلوار شهید اندرزگو، نبش خیابان شهید مهر محمدی واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/ 40