مدير ستاد کانون‌هاي مساجد زنجان به عنوان رئيس کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان منصوب شد

مدیر ستاد کانون‌های مساجد زنجان به عنوان رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان منصوب شد

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲
در حکمي از سوي حجت الاسلام و المسلمين خداداده؛ مدير ستاد کانون هاي مساجد زنجان به عنوان رئيس کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین خداداده؛ مدیر ستاد کانون های مساجد زنجان به عنوان رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان منصوب شد.

 

همچنین محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در حکمی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز به عنوان رئیس کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان منصوب شد.

 

تلاش برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مساجد و ایجاد فضایی پویا و مردمی و بکارگیری ابتکارات و خلاقیت ها و طراوت و تازگی برنامه ها از اولویت های مدنظر در خصوص برنامه های مساجد و محلات ویژه و در نهایت اجرای بزرگداشتی با شکوه از یادمان پیروزی انقلاب اسلامی است که در این حکم مورد توجه قرار گرفته است.

 

برهمین اساس جلسات هماهنگی برنامه های دهه فجر با حضور متولیان امور مساجد در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل خواهد شد.