مسجدکوفه؛ میزبان هیاتی از مجله «الشبکه العراقیه»

مسجدکوفه؛ میزبان هیاتی از مجله «الشبکه العراقیه»

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸
هیاتی از نشریه «الشبکه العراقیه» که مجله‌ای در زمینه امور گردشگری دینی محسوب می‌شود، میهمان تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن شدند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «موقع مسجدالکوفه»، «سید محمد مجید موسوی» تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن از هیات مجله «الشبکه العراقیه»، یکی از تشکل های شبکه رسانه ای عراق استقبال کرد.

 

این مجله در زمینه گردشگری دینی عراق فعالیت دارد و مهم ترین امور مربوط به گردشگری دینی به ویژه اخبار دبیرخانه مسجدکوفه را منتشر می کند.

 

تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن در ادامه به مهمانان خود درباره فعالیت های دبیرخانه مسجد کوفه به زائران در داخل و خارج از عراق به ویژه در مناسبت های دینی که شامل زیارت اربعین و مراسم شب های قدر بود، اطلاعاتی داد.

 

پس از آن اعضای این مجله با همراهی استاد«ذوالفقار الحیدری»، رئیس بخش اطلاع رسانی دبیرخانه مسجد کوفه با آثار تاریخی مسجد کوفه، صحن شریف و مرقد سفیر مسلم بن عقیل آشنا شدند و بر توجهی که این دبیرخانه به حفظ آثار اسلامی دارد و درصدد ارائه بهترین خدمات به زائران است، تاکید شد.

 

مجله الشبکه العربیه نیز از تولیت مسجد کوفه که درصدد ارائه بهترین خدمات به زائران به ویژه در مناسبت های دینی است، تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/ 43