طرح مشترک مسجد و کلیسا در نیویورک برای محرومیت‌زدایی

طرح مشترک مسجد و کلیسا در نیویورک برای محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۸
اهالی یک مسجد و یک کلیسا در نیویورک، به‌مناسبت فرا رسیدن کریسمس و با همکاری یکدیگر کمک‌های مالی و بهداشتی را به خانواده‌های کم‌درآمد ارائه می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «goodnewsnetwork»، یک کلیسا و مسجد و در نیویورک در ایام کریسمس برای کمک به خانواده های کم در آمد به هم ملحق شدند.

 

کلیسای «وستبری» و مرکز اسلامی «لانگ آیلند» در روز کریسمس، غذای گرم برای خانواده های نیازمند و فقیر فراهم و کمک های مالی را به این خانواده ها ارائه کردند.

 

این مسجد و کلیسا همچنین شرایطی را برای ارائه مشاوره و خدمات بهداشتی به خانواده های نیازمند، فراهم کردند.

 

«مخیط احمد» از اعضای مرکز اسلامی «لانگ آیلند» در این باره گفت: ما پزشکان بسیار زیادی داریم که می توانند به خانواده های کمدرآمد کمک کنند.

 

وی افزود: شرایطی را برای چک آپ کامل پرشکی رایگان برای افرادی که نیاز مالی دارند، مهیا کرده ایم تا از وضعیت سلامت خود باخبر شوند.

 

یکی دیگر از اعضای مسجد «لانگ آیلند» هم گفت: ما دین را یک مرز نمی دانیم بلکه آن را عاملی برای کمک به یکدیگر می شناسیم.

 

وی افزود: ما می خواهیم پیوند و علقه ای را میان همه ادیان ایجاد کنیم و فکر می کنم وقتی این اتفاق بیفتد، انسانیت معنا پیدا می کند.

 

اعضای مسجد و کلیسای نیویورک در آغاز سال نوی میلادی امیدوارند همکاری آنها در انجام این کار خیر بتواند الهام بخش دیگران باشد تا اختلافات خود را در سال پیش رو در جهت کمک به دیگران، کنار بگذارند.

 

پایان پیام/ 7