لزوم بهره گيري از توانمندي هاي مردمي در اجراي برنامه هاي دهه فجر

لزوم بهره گیری از توانمندی های مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر

تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به بحث مردمي سازي برنامه ها بخصوص در ايام الله دهه فجر توجه کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ازخراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی (۲۴ دی) در اولین جلسه برنامه ریزی کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر این استان اظهارداشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای هماهنگی و بهسازی برنامه های دهه فجر، کمیته هایی از جمله کمیته مساجد و بقاع متبرکه را تشکیل داده است.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: توقع این است که همچون سنوات گذشته، اجرای برنامه ها متناسب با ذائقه اقشار مختلف مردم و با رویکرد تاکید بر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و رفع شبهات از اذهان مردم مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: گام های خوبی را طی ۴۵ سال اخیر جلو آمده ایم و نیاز داریم که به خصوص در دولت سیزدهم به بحث زبان گویا و اطلاع رسانی توجه کنیم و ضعف رسانه را برطرف سازیم.

حجت الاسلام محقی با تاکید برتوجه نسبت به تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، افزود: به دنبال این هستیم که دردهه فجر شاهد همگرایی خوبی بین جبهه انقلابی باشیم.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: در حوزه رویکردها و وظایف اجرایی بحث تشکیل کمیته های مردمی در مساجد و بقاع متبرکه جهت حضور حداکثری مردم در برنامه های ستاد دهه فجر را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: برنامه های بصیرتی و نشست های هم اندیشی در مساجد و بقاع متبرکه طی دهه فجر اجرا می شود و به بحث بهره گیری از فرصت تقارن مناسبت های مذهبی با اعیاد ملی توجه خواهد شد.

حجت الاسلام محقی تاکید کرد: باید به آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و بقاع متبرکه طی دهه مبارک فجر توجه شود.

وی بر لزوم بهره گیری از توانمندی های مردمی تاکید کرد و افزود: متاسفانه طی چند سال گذشته بحث مردمی سازی را رها کردیم. کانون های فرهنگی هنری مساجد به بحث مردمی سازی برنامه ها توجه کنند.

وی درخواست کرد برای متولیان بقاع متبرکه و ائمه مساجد جلسه وهمایش کاربردی جهت توجیه با استفاده از ظرفیت هادیان سیاسی برگزار شود.