نشست آموزشي با محوريت مسجد، منزل، مدرسه در مسجد حضرت صديقه الزهرا(س) برپا شد

نشست آموزشی با محوریت مسجد، منزل، مدرسه در مسجد حضرت صدیقه الزهرا(س) برپا شد

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲
سليمي با اشاره به اهميت هم افزايي اولياء و مربيان با متوليان مسجد گفت: يکي از رويکردهاي مبنايي برنامه هاي کانون تخصصي خواهران ارتباط با محوريت منزل، مسجد و مدرسه است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حکیمه سلیمی با اشاره به اهمیت همراهی و هم اندیشی اولیاء و مربیان با امام مسجد گفت: یکی از برنامه های اصلی کانون فراهم آوردن شرایط بهبود وضعیت تحصیلی، آموزشی و پرورشی دانش آموزان محله مسجد است.

 

مدیر کانون تخصصی خواهران مسجد حضرت صدیقه الزهرا(س) در شهرستان فردیس افزود: به منظور تعامل دوسویه میان مسجد و مدرسه با اولیاء و مربیان طرح های آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان دینی به صورت هفتگی برگزار می شود که طی آن مشاوره های خانواده نیز ارائه می گردد. 

 

وی با اشاره به ضرورت بهره مندی از اساتید و کارشناسان فن در امر مشاوره خانواده توضیح داد: از جمله مسائلی که همواره در ارتقاء سبک زندگی موثر است، توجه به ارزش های دینی و ایمانی است.

 

وی توضیح داد: ضروری است بسترهای هم افزایی و هم اندیشی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب های مختلف به ویژه در محوریت هم افزایی با مساجد دیده شود.

 

مدیر کانون تخصصی خواهران مسجد حضرت صدیقه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: نشست آموزشی خانواده و سبک زندگی اسلامی با رویکرد فرزندآوری و فرزندپروری همچنین پیشگیری از طلاق با حضور حجت الاسلام تبرایی با حضور اولیاء مدرسه شهدای فردیس برپا شد.