ضرورت تبيين الگوهاي رفتاري شهدا براي اعضاي کانون‌هاي مساجد

ضرورت تبیین الگوهای رفتاری شهدا برای اعضای کانون‌های مساجد

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲
اسلامي بر ضرورت تبيين و تشريح الگوهاي رفتاري شهدا براي اعضاي کانون هاي مساجد تاکيد کرد و گفت: شهيد مصطفي صدر زاده الگوي نسل جوان است و اعضاي کانون ها اين شهيد را الگوي خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در سفر یکروزه خود به شهرستان خدابنده در بازدید از کانون فرهنگی هنری میثاق مسجد بیت الرقیه(س) روستای سجاس توجه به فعالیت‌های هنری در کانون های مساجد را یادآور شد و گفت: این کانون یک گروه نمایش توانمند دارد و فعالیت های نمایشی خوبی را به ثبت می رساند که قابل توجه و تقدیر است.

 

وی به شهید مصطفی صدر زاده به عنوان شهید تربیت یافته در مسجد اشاره کرد و گفت: این شهید الگوی نسل جوان است و اعضای کانون ها باید ضمن شناخت سیره زندگی ایشان، وی را الگوی خود قرار دهند.

 

اسلامی ادامه داد: این شهید مسجدی بود برای جذب کودکان به مسجد آنها را جذب ورزش و سالن کشتی و کارهای فرهنگی می کرد؛ این حرکت شهید به ثمر رسید و از همین مسجد نوجوانان و جوانان بسیاری پرورش یافتند. شهید صدرزاده برای تربیت و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و در این مسیر هزینه کرد و نتیجه آن را گرفت.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به دوره های توانمندی گروه های نمایش بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان را در تابستان با حضور جمعی از اساتید مجرب اجرا کردیم و همین گروه ها در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان آثار خود را ارسال کردند و امیدواریم نام هنرمندان مسجدی استان زنجان نیز در جمع برگزیدگان کشور باشد.