مادران قرآني کانون فرهنگي هنري کرامت شهر قيدار تجليل شدند

مادران قرآنی کانون فرهنگی هنری کرامت شهر قیدار تجلیل شدند

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲
در طرح ملي لشکر فرشته‌ها که با حضور جمعي از مادران و خانواده هاي قرآني در مسجد حضرت رقيه(س) شهر قيدار برگزار شد از مادران قرآني تجليل گرديد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در این برنامه اظهار کرد: طرح ملی لشکر فرشته ها به منظور تقویت و تکریم مقام خواهران و همچنین فعالان قرآنی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: طرح ملی لشکر فرشته‌ها یک طرح کشوری است که با هدف شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی از ۱۵ دی آغاز شده تا ۳۰ دی ماه توسط کانون‌های تخصصی خواهران در استان زنجان نیز اجرا می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان با اشاره به فعالیت 25 باب کانون تخصصی خواهران در سطح کانون‌های مساجد استان ادامه داد: در شهر قیدار نیز با همراهی کانون فرهنگی هنری خواهران«یاس زینب» این طرح اجرا و از 2 مادر قرآنی و یک فعال قرآنی تجلیل خواهد شد.

 

اسلامی ضمن تبیین جایگاه زن در اسلام به مقایسه وضعیت زنان ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: انقلاب اسلامی به زنان این کشور جایگاه واقعی خود را بازگرداند.

 

در ادامه این برنامه از خانم فرشته عیسی، مربی و حافظ کل قرآن کریم که دارای دو فرزند دختر 8 ساله(حافظ 15 جزء قرآن) و 13 ساله(حافظ 5 جزء قرآن کریم) و خانم کبری بدرلو حافظ 12 جزء قرآن کریم تجلیل شد.