مادران قرآني، الگويي براي دختران امروز هستند

مادران قرآنی، الگویی برای دختران امروز هستند

تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲
اسلامي با اشاره به اينکه دختران از مادران خود الگو مي گيرند، گفت: مادران قرآني مي توانند نسلي از فعالان قرآني را تربيت و به جامعه تحويل دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در برنامه لشکر فرشته در کانون فرهنگی هنری آل یاسین روستای پایین کوه زنجان اظهار کرد: طرح ملی لشکر فرشته های به منظور تقویت و تکریم مقام خواهران و همچنین فعالان قرآنی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی افزود: طرح ملی لشکر فرشته‌ها یک طرح کشوری است که با هدف شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی از ۱۵ دی آغاز شده تا ۳۰ دی ماه توسط کانون‌های تخصصی خواهران در استان زنجان نیز اجرا می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان با اشاره به فعالیت ۲۵ باب کانون تخصصی خواهران در سطح کانون‌های مساجد استان ادامه داد: طرح لشکر فرشته ها در راستای تجلیل از مادران قرآنی اجرا می شود، چرا که معتقدیم مادران قرآنی می توانند نسلی از فعالان قرآنی را تربیت و به جامعه تحویل دهند.


اسلامی ضمن تبیین جایگاه زن در اسلام به مقایسه وضعیت زنان ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: انقلاب اسلامی به زنان این کشور جایگاه واقعی خود را بازگرداند.

 

در ادامه این برنامه از لیلا رزاقی مادر قرآنی و فرزندش حسین بازرگان حافظ هفت جزء قرآن کریم به عنوان فعال قرآنی تجلیل شد.

 

همچنین مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با حضور در منزل معظمه عزیزی مربی قرآن کانون ولایت مسجد امام حسن مجتبی(ع) و کبری مهدیخانی حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.

 

مهدیخانی به عنوان حافظ کل قرآن کریم معرف یک مادر قرآنی است و مبین سلیمانی فرزند ایشان توانسته در سن 12 سالگی حافظ کل قرآن کریم شود و مقامات استانی و ملی در رشته حفظ قرآن کریم از آن خود کند.